reklama

Veci, ktoré k životu potrebujem

Či majú ľudia veľa alebo málo, obvykle sa trápia tým, že nemajú dosť.Napíšem si tu zoznam, ktorý vznikol keď som cestoval po Slovensku a Európe.Sú to len veci potrebné na prežitie a povedal som si, že mi budú stačiťk pocitu materiálnej dostatočnosti. Viem, že je moja hranica smiešne nízko,ale viem prečo a je to moja vec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Nebo nad hlavou
Zem pod nohami
Vzduch na dýchanie
Voda a strava

Nôž multifunkčný (nožničky, pilka, otvarák, skrutkovač)
Peňaženka s dokladmi a kartou (peniaze na veci z tohto zoznamu)
Hodinky outdoorové (predpoveď počasia, kompas, teplomer)
Mobil (GPS navigácia, rádio, foťák, slovník, svietidlo, internet)
Nabíjačka solárna
Slúchadlá pre mobil
Okuliare dioptrické s puzdrom
Vreckovky hygienické
Sáčky igelitové
Lyžica
Zapaľovač
Rychloobväz
Pero a zápisník
Špagát (jeden nikdy nevie)
Kliešte kombinované skladacie
Miska alebo dóza
Fľaša na vodu
Zubná kefka a pasta
Mydlo
Zrkadlo
Kefa na oblečenie
Krém na pleť
Šitie (ihly a pevné nite)
Páska lepiaca, lepidlo
Drôt elektrický izolovaný
Gumičky
Dáždnik a poncho
Spacák a karimatka
Plecniak

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oblečenie a obutie (topánky trekingové, tričko x2, ponožky x3, slipy x2,
nohavice odopínacie na kraťasy, bunda, spodky, sveter, čiapka, opasok)

Bicykel s výstrojou (svetlá, duša, lepenie, pumpa, nástroje)


Po niekoľkých rokoch života v džungli civilizovanej spoločnosti som získal
mnoho užitočných, zbytočných aj duplicitných vecí, ale základná myšlienka
a tiež tento zoznam zostáva platný i dnes až na jednu výnimku. Vymenil som
celé nebo za malý domček.

Milan Matonok

Milan Matonok

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Aj písanie je vlnenie so všetkým súvisiacim Zoznam autorových rubrík:  nezaraditeľné

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu